Què t’evoca?

Les paraules porten molt de significat. De vegades una sola paraula pot suposar un torbellí de sentiments, però…son aquests els mateixos en cada individu? Òbviament, no. Es per aquest motiu que aquest passat trimestre vam voler posar a prova aquest fenomen i veure què evocaven… Llegeix més»

Dia de la Dona

Aquest any 2024 l’alumnat del CFA Pau Casals han portat a terme diverses actuacions per celebrar el Dia Internacional de la Dona, 8 de març.

• Concert Ellas Music Band
  • Peus per a què us vull si tinc ales per volar.
  • Que mai ningú et talli les ales.

Us mostrem un tastet d’imatges!

Dissenyem un habitatge

Els alumnes de GES 2, al mòdul de Tecnologia han hagut de fer el disseny d’un habitatge. En primer lloc, han realitzat el disseny a mà. Després, amb l’ajuda del programa Tinkercad han pogut traslladar el disseny en format virtual per poder imprimir-ho en 3D… Llegeix més»

Doctor, no entenc les mates!

Doctor, tinc un problema: no entenc les mates. És greu? Què puc fer?

Amb aquesta divertida pregunta ha iniciat la xerrada el professor de matemàtiques Antoni Vila. Ha proposat, als alumnes de GES2, incorporar una mirada matemàtica al nostre entorn quotidià. Únicament hem d’obrir els… Llegeix més»

Impressora 3D i realitat Virtual

Aquestes últimes setmanes, els alumnes de Competic 2 del matí, han estat dissenyant uns clauers per tal de poder imprimir-los en impressora 3D. Primer van conèixer i remenar el programa de disseny Tinkercad. Un cop dissenyats els clauers i altres objectes com tasses o peces… Llegeix més»

Tallers Escola de Consum de Catalunya

Sabem el que comprem o simplement ens fixem en l’estètica del producte? Entenem l’etiquetatge dels productes?
És sostenible el consum d’aigua a l’actualitat o ens hem de replantejar el seu ús?
Aquestes i d’altres qüestions han treballat tècnics de l’Escola de Consum de Catalunya, dins de la… Llegeix més»