Festa final del curs

Aquest dijous 18 de juny, hem fet la cloenda del curs amb un ambient molt agradable i en companyia de l’alumnat del centre.

Hem pogut gaudir d’un bingo musical amb cançons internacionals i catalanes molt conegudes per tothom. Hi ha hagut premis per als més ràpids i afortunats i, al final, tothom ha pogut gaudir d’un merescut berenar.

Ha estat un vespre molt plaent i amb una estona dedicada als records de l’escola. Enllaç a les fotos

Moltes gràcies per l’estona viscuda i Molt bon estiu a tothom!

Ens retrobem al setembre!