Subscriu-te al nou Canal de Telegram (comunicació amb l’alumnat)

Com que no sabem si tothom disposa d’ordinador, hem pensat que una altra manera de comunicar-nos amb l’alumnat podria ser a través d’un canal de Telegram – https://t.me/cfatarrega (que és un servei de missatgeria instantània utilitzat per més de 200 milions de persones arreu del món).

Molt alumnat disposeu de telèfon mòbil i, si us baixeu l’app de Telegram (AndroidiOS, Windows Phone) o per a ordinadors o PC (Telegram desktop o des de qualsevol navegador web connectat a Internet), us podreu subscriure al canal de Telegram del nostre centre i us mantindrem informats de totes les novetats que vagin sortint.

Feu-ne difusió entre els vostres companys i les vostres companyes i així podrem tenir una xarxa virtual que ens servirà molt per a comunicar-nos amb vosaltres durant aquest dies que el centre restarà tancat, per tal de no perdre el fil del 3r trimestre que començarem després de Setmana Santa.

Us desitgem una Bona Pasqua, malgrat tot.