Oferta formativa Curs 2023-24

25N L’escola pública contra la violència de gènere

Tots els cursos del CFA Sant Roc s’han adherit a les activitats de prevenció i visibilització contra la violència de gènere. Una de les activitats ha estat la creació d’aquest arbre amb missatges de suport a totes les persones, víctimes de la violència masclista.

• Llegeix més»

El GES1 visita el Cosmocaixa

Aquesta setmana el GES1 ha visitat el museu de la ciència de Barcelona, el Cosmocaixa. Els alumnes han refrescat els continguts treballats a la matèria de Ciències Naturals gràcies a la visita guiada de la gran sala Univers del museu, que es remunta al big-bang i arriba fins a l’actualitat, amb un èmfasi especial en l’evolució de les espècies i del cervell humà.
Tantmateix,  han gaudit del bosc inundat, una rèplica de la selva amazònica amb desenes d’espècies d’aus, rèptils, insectes, peixos i mamífers. Han pogut observar al detall, entre d’altres, anacondes, les súper verinoses granotes fletxa, taràntules, tortugues gegants i uns ocells de plomatge blau marí molt peculiar, els trompeters.

Taller d’auto-estima

Avui a GES1 hem gaudit amb el taller sobre l’auto-estima que ha impartit Anna Fernández-Pacheco, psicòloga del CAP de Sant Roc.
Els alumnes han après noves eines i recursos per valorar-se més i tenir cura de si mateixos.

8M 2023

L’alumnat de GES descobrint les vides i èxits amagats de dones científiques d’arreu del món.