Instal·lacions

L’edifici està ubicat al carrer Estronci 24 de L’Hospitalet de Llobregat.

L’escola ocupa una planta baixa i, tot i tenir escales per accedir a la planta principal, compta amb un ascensor per les persones que ho necessitin. Està formada per un passadís central al llarg del qual es distribueixen la secretaria, un laboratori de ciències, dues aules d’informàtica, un despatx de direcció i 4 aules per fer les classes. Totes les aules disposen d’ordinador per a docents i de pissarres digitals.
També tenim una ampla terrassa amb taules i plantes de decoració, on els alumnes surten per descansar entre classes i també s’utilitza per celebrar les festes que fem durant el curs.

La disposició de les aules de l’escola és la següent:

• Primera planta: secretaria, un laboratori de ciències, dues aules d’informàtica,  quatre aules per alumnes i la terrassa.