DIA INTERNACIONAL ANTI TABAC

FUMAR MATA

EL DIA MUNDIAL CONTRA EL TABAC és el 30 de maig i l’escola participa amb els equips mèdics del centre per a treballar en la conscienciació del que significa fumar pel nostre cos.

Aquest curs, els alumnes vàrem jugar al joc lúdic de l’oca, on havia preguntes sobre el tabac, l’objectiu era respondre correctament  per a poder avançar HI Havia , també, caselles on es veien imatges i cada una d’elles significava una penalització.

Com a premi, als qui aconseguien arribar a la casella final ,rebien un encens, per a poder substituir el fum del tabac per alguna cosa millor.

Els alumnes ho vàrem donar tot per guanyar i participar..MOLT DIVERTIT