CONEIX LES LLENGÜES DEL MÓN

A l’escola hem iniciat un projecte on volem donar a conèixer les diferents llengües i cultures que formen part del nostre món. Hem començat treballant la cultura Xina i també, hem conegut quins són els principals països de parla anglesa i els monuments més importants de cada un d’ells. Per dur a terme aquest projecte hem creat grans murals on podem visualitzar tota la informació necessària i on alguns alumnes, uns d’origen xinès i altres estudiants d’anglès, han fet una petita presentació explicant als seus companys el contingut treballat.

Ho hem passat genial!