Els alumnes d’Angles 3 fan un taller de Makis

Els alumnes d’Anglès 3 han fet un taller de Makis

Els nostres alumnes treballant!

No hi ha cap dubte que els makis són una de les maneres més originals de presentar el peix cru, tan present en la cuina japonesa. A priori, la recepta és senzilla: només cal embolcallar el peix, tallat a bastonets, amb alga nori i arròs, i servir-lo. L’important és que tots els ingreidents siguin de la màxima qualitat i, és clar, ens caldrà una mica de pràctica per aconseguir que els rotlles quedin perfectes. Nosaltres hem optat per una versió vegetariana, amb mango, cogombre, pastanaga… i un altre amb surimi (palets de cranc). Ensa ha sortit molt bé! Bon profit!