“Jo sense tu” (El gust per la lectura)

Com ja ha succeït durant els últims cursos acadèmics, la nostra escola es presenta novament al Concurs El gust per la lectura, organitzat pel Departament d’Educació i Formació Professional de la Generalitat de Catalunya. En aquesta XXXI edició, l’alumnat de GESO 2 ha llegit i treballat a l’aula una antologia poètica: “Tu i jo. Trenta-dues maneres de dir-ho”, que recull versos de diferents poetes i poetesses com Clementina Arderiu, Gerard Vergés o Walt Whitman.

Enguany, l’alumnat ha realitzat diferents propostes, totes elles molt especials i amb caràcter propi, en què ha relacionat de forma natural i orgànica els versos de l’obra amb creacions literàries d’elaboració pròpia.

  • Títol del treball: Jo sense tu
  • Títol del llibre llegit: Tu i jo. Trenta-dues maneres de dir-ho. Tria de Jaume Subirana. Columna, 2023 (2a ed.)
  • Categoria: F (Alumnat d’educació d’adults)
  • Alumnes: Alexander, Bryan, Heiner i Sebastián

Descarrega l’arxiu aquí. F. Jo sense tu

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>