Cicle de Formació Instrumental

L’objectiu d’aquests estudis és que les persones adultes aprenguin a llegir i a escriure a un nivell elemental, per tant, són uns estudis adreçats a persones que no estan alfabetitzades i que volen adquirir uns mínims de lectoescriptura que els faciliti la vida en societat.

Els continguts d’aquesta formació s’organitzen en dos nivells:

INSTRUMENTAL1
El primer nivell, en què l’aprenentatge se centra en l’adquisició dels mecanismes fonamentals de lectura i escriptura i, per tant, és per a alumnes que inicien la seva alfabetització.
Aquesta alfabetització es fa en la seva totalitat en català, en quatre hores setmanals.

INSTRUMENTAL 2
El segon nivell, en què l’objectiu central és consolidar aquests mecanismes. És a dir, adreçat a alumnes amb uns mínims coneixements de lectoescriptura que volen enfortir-los.
Aquest treball de consolidació és fa en català i castellà, dues hores de cada llengua.

L’aportació econòmica en concepte de despeses de funcionament del centre és de 10€.