Matrícula

Matrícula curs 2025-2026

Si vols matricular-te al CFA Mollerussa, truca o envia un whatsapp al 617438462 i t’informarem en quins grups i ensenyaments hi ha places disponibles.

INSTRUCCIONS PER A LA MATRÍCULA ON-LINE:

  1. Escaneja o fes una foto del teu DNI, NIE o passaport per les dues cares.
  2. Omple el formulari.
  3. Comprova que t’arribin dos correus electrònics, un amb els resultats d’aquest formulari i el segon amb els papers de la matrícula.
  4. Llegeix els papers de la matrícula per saber si has de fer PROVA DE NIVELL i TUTORIA abans d’iniciar les classes.
  5. Dona’t d’alta a l’aplicació E-àgora seguint les instruccions que s’adjunten amb els papers de la matrícula.

Les classes comencen a partir del dia 22 de setembre (català  i castellà el 23 i 24 respectivament)

________________________________________________

A partir del setembre i una vegada començat el curs, la matrícula als nostres ensenyaments és viva: una persona es podrà matricular en aquells cursos amb places disponibles, sempre que el seu nivell sigui l’adequat per seguir les classes amb normalitat.

També es pot sol·licitar plaça en els cursos trimestrals o quadrimestrals, especialment en els casos de:

  • GES / ESO
  • COMPETIC 3

PER MÉS INFORMACIÓ PODEU POSAR-VOS EN CONTACTE AMB L’ESCOLA

 

Requisits d’accés als centres de formació d’adults

Amb caràcter general poden accedir a aquests ensenyaments les persones que han complert els divuit anys o bé els compleixen durant l’any natural en què inicien la formació.

També hi poden accedir les persones que compleixen com a mínim setze anys l’any natural en què comencen la formació i es troben en alguna de les situacions següents:

  • tenir un contracte laboral que els impedeix assistir als centres educatius en règim ordinari,
  • ser esportista d’alt rendiment.

Excepcionalment, el director o directora dels serveis territorials poden autoritzar la incorporació d’alumnes que no compleixin els requisits anteriors, previ informe de la Inspecció d’Educació.