🍎 Jornada de la Salut: Fomentant el Benestar a l’Aula

El passat dijous 30 de novembre, el CFA Marinada va viure una enriquidora Jornada de la Salut que va connectar l’alumnat amb els pilars fonamentals del benestar físic i mental.

L’activitat va comptar amb la presència de Luis Gómez Guilabert, Graduat en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport i amb un Màster en recuperació i readaptació de lesions, a més de 7 anys d’experiència a la clínica de fisioteràpia Lledó i actual professor del centre. La seva experiència va aportar una visió pràctica i professional a la jornada.

🧠 Cos i Ment en Equilibri

La sessió, dissenyada per promoure hàbits de vida saludables, va aconseguir els següents objectius:

  • Conèixer els tipus de salut: Entendre la salut des d’una perspectiva holística.
  • Connexió i Benestar: Establir la relació directa entre l’activitat física i la millora del benestar general.
  • Identificar hàbits: Reconèixer i aplicar pautes diàries que fomenten una vida saludable.
  • Alimentació: Descobrir els principis bàsics per mantenir una dieta equilibrada.

🏃‍♀️ De la Teoria a la Pràctica

La jornada es va dividir en dues parts clau. Després d’una secció teòrica centrada en la conscienciació, l’alumnat va poder alliberar energia i gaudir d’una part pràctica dinàmica.

Mitjançant l’esport i la recuperació de jocs tradicionals, es va demostrar que l’activitat física és fonamental i pot ser, a més, molt divertida.

Per tancar l’acte d’una manera dolça i saludable, vam compartir un berenar amb mandarines i fruita seca, posant un punt final nutritiu a una jornada plena d’aprenentatge i moviment.