Aspectes a destacar

L’eina digital que tenen més a l’abast és el mòbil.

Com a aspecte positiu els alumnes es van sensibilitzant en la importància de coneixement de les eines digitals pel seu dia a dia i expressa el desig d’utilitzar més eines virtuals en els seus ensenyaments. Es tracta d’alumnat adult que ve al centre voluntàriament i està molt implicat en el seu procés d’aprenentatge. Per això, partint d’aquesta motivació, anirem avançant digitalment respectant el seu ritme ja que hi ha una gran diversitat de nivells de competència digital.

Com a aspecte a millorar seria l’autonomia digital i millorar la interactuació digital entre els alumnes.

Com a mestres som un equip petit i facilita la comunicació, la coordinació i la presa d’acords, en aquest cas, de temes digitals.