QUÈ POTS ESTUDIAR AL CFA LA SELVA?

Aula d’autoformació oberta de dilluns a dijous de 16 h a 21:30 h i divendres de 9 a 14 h, amb l’acompanyament d’un professor

Menys plàstics, més vida

Menys plàstics, més vida! és el títol de l’exposició que des d’ahir, i fins el dia 12 d’abril, es pot visitar al CFA La Selva. Es tracta d’una exposició per sensibilitzar la població sobre l’impacte ambiental dels plàstics en el medi marí i per reduir-ne… Llegeix més»

Arxiu Comarcal

Avui l’alumnat de CAM ha visitat les instal·lacions de l’Arxiu Comarcal de la Selva. Un ens públic que el passat 9 de març va celebrar 40 anys d’història. Agraïm a en Quim Carreras, director de l’Arxiu, les explicacions i la visita didàctica.

Drets Humans

Amb els alumnes de Grau Superior hem dut a terme una activitat de reflexió sobre els Drets Humans a càrrec d’en Joan Colomer de la Guerrilla Comunicacional.

Taller d’economia

L’Institut d’Estudis Financers ens ha ofert un interessant taller d’economia per ajudar-nos a entendre millor com gestionar els nostres diners i evitar que les finances ens provoquin maldecaps.