Preinscripció curs 2020-2021

PERIODE PER FER LA PREINSCRIPCIÓ

• Telemàticament del 15 al 29 de juny.
En el cas de no poder fer-se telemàticament s’ha de fer presencialment amb cita prèvia.
PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA
  • Es pot fer tot el tràmit des de qualsevol dispositiu connectat a internet.
      • Ompliu el següent FORMULARI ELECTRÒNIC .
Des del centre us enviarem un correu de confirmació que servirà de justificant de la recepció de la preinscripció.
PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL AMB CITA PRÈVIA

En el cas de no poder fer-se telemàticament, s’ha de presentar la sol·licitud presencialment del 15 al 29 de juny, amb cita prèvia. La cita prèvia s’ha de demanar:

• Telemàticament en el següent enllaç: CITA PRÈVIA (A PARTIR DEL 10 DE JUNY)
          • Telefònicament al telèfon 93 874 11 36 a partir del 10 de juny en el següent horari:
                          • dilluns a divendres de 10h a 12h.

Documents per a la preinscripció:

• Sol·licitud de preinscripció (emplenada)
  • DNI o Passaport (original i fotocòpia)
  • Llibre d’escolaritat o certificat de notes de 3r i 4t d’ESO (només alumnat de Graduat en ESO )
  • certificat ACTIC mitjà , si es vol cursar el COMPETIC 3 (ACTIC AVANÇAT)

Els menors d’edat que compleixin el requisits per accedir als estudis de formació d’adults, han de presentar també:

• Fotocòpia del llibre de família.
  • Full de consentiment del pare, mare o tutor legal del menor que us podeu descarregar del següent enllaç: AUTORITZACIO A MENORS
  • Full de sol·licitud de l’estudiant menor d’edat, que us podeu descarregar del següent enllaç:  SOL·LICITUD DEL MENOR
  • DNI, NIE o passaport del pare, mare o tutor/a.
  • Certificat d’haver cursat i superat un PFI (si s’escau).

CALENDARI DEL PROCÉS

Avís: Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

• Oferta de places: 12 de juny de 2020
  • Informació i orientació per als alumnes nous: durant el mes de juny de 2020
  • Presentació de sol·licitudsdel 15 al 29 de juny de 2020
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 6 de juliol de 2020 a partir de les 14 h
  • Sorteig del número de desempat: 7 de juliol del 2020, a les 11 h
  • Presentació de reclamacions: del 6 al 10 de juliol de 2020
  • Llista ordenada definitiva: 14 de juliol de 2020 a les 14 h
  • Llista d’admesos i exclosos (per activitats) i llista d’espera: 16 de juliol de 2020 a les 14 h

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada: del 2 al 9 de setembre de 2020
  • Alumnes preinscrits de la llista d’espera: a partir del 14 de setembre de 2020

Els centres poden establir diferents dates de matrícula per als ensenyaments que ofereixen, sempre que siguin dins el període general de matrícula establert; aquestes dates s’han de fer públiques en el centre abans de l’inici del període de presentació de sol·licituds.