eTwinning project – National Quality Label

Segell de qualitat nacional per un projecte eTwinning
L’alumnat dels grups de graduat en educació secundària del CFA Jacint Carrió i Vilaseca ha obtingut aquest estiu el segell de qualitat nacional per un projecte europeu eTwinning, portat a terme en col·laboració amb altres centres d’Eslovàquia, Romania i Turquia. Amb el títol “Keeping traditions all year round”, s’han treballat les tradicions festives d’aquests països durant tot un any. A la foto, podem veure una representació d’alumnes recollint el diploma acreditatiu, acompanyats del director del centre, la seva tutora i la professora coordinadora del projecte.