eTwinning project – Keeping traditions all the year round

El projecte eTwinning que ha portat a terme l’alumnat d’anglès de GES-2 del CFA Jacint Carrió i Vilaseca del curs 2019-20 arriba a la seva última part, amb els festivals d’estiu. Amb el títol “Keeping traditions all the year round”, aquest projecte ha fet un recorregut per les tradicions festives d’Eslovàquia, Romania, Turquia i casa nostra des de l’octubre de 2019 fins al juliol de 2020.

Gràcies a una plataforma virtual europea compartida amb sis centres d’aquests països, l’alumnat ha pogut conèixer de primera mà com se celebra, per exemple, el solstici d’hivern o l’arribada de l’estiu, en aquests llocs, o quines fires i mercats tradicionals es porten a terme al llarg de l’any.

Tot un plaer haver pogut compartir i intercanviar tanta informació amb ells!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *