Dia Europeu de les Llengües

El passat 26 de setembre, al Centre de Formació de Persones Adultes Jacint Carrió i Vilaseca de Manresa, vam celebrar el Dia Europeu de les Llengües. Per a aquesta diada, vam reflexionar sobre la varietat de llengües maternes que hi ha entre l’alumnat del centre, la diversitat de llengües que podem sentir al nostre voltant i, també, aquelles que desperten la nostra curiositat per conèixer-les. I ho vam fer aprofitant les llengües d’aprenentatge que imparteix el centre: català, castellà, anglès i francès.

Els diversos grups van elaborar un mural anomenat “Jardí de Llengües” al passadís de l’escola, com a síntesi de la reflexió portada a terme a les aules per a la celebració del Dia Europeu de les Llengües.