Activitats Català – Juny

FI DE CURS:

Avui ha estat l’última actualització de les respostes de les activitats, l’equip de mestres del CFA us desitgem un bon estiu i que vingueu amb forces al setembre.

INSTRUCCIONS:

Els divendres, mentre duri l’estat d’alarma i no hi hagi classes presencials, pujarem a la web activitats de llengua catalana pels alumnes de CFI. Podeu escriure els exercicis que ho requereixin en una llibreta o enviar-ho per email al vostre professor/a.

Per trobar les respostes de la setmana anterior, vés a la part inferior de la pàgina i les trobaràs.

Activitats Català – 5/6 al 12/6

COMPRENSIÓ LECTORA:

Respon online les següents comprensions lectores. Si ha sigut difícil pots repetir l’exercici. Et pots ajudar del traductor pel vocabulari nou.

• La Glòria (1. B; 2. C; 3. C; 4. A; 5. B; 6. A; 7. A; 8. C)
  • El robot (1. De la televisió; 2. D; 3. B; 4. Quan va acabar la pel·lícula; 5. C; 6. A)

EXPRESSIÓ ESCRITA:

Descarrega la següent làmina de vocabulari i escriu:

• Nivell 1: busca paraules que surten a la imatge i escriu-les
  • Nivell 2: escriu les paraules amb l’article corresponent: El banc, la pilota
  • Nivell 3: fes frases senzilles amb un adjectiu: La pilota taronja, el balancí és groc.

PASSATEMPS:

ENCREUAT 1 – COM ETS? TREBALLES DE…

ENCREUAT 2 – QUÈ FAS? DADES PERSONALS

COMPRENSIÓ ORAL:

Mira el vídeo i contesta les preguntes següents:

ESCRIU:

• Els dies de la setmana: Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge.
    • Els mesos de l’any: Gener, febrer, març, abril, maig, juny, juliol, agost, setembre, octubre, novembre, desembre.
    • Estacions de l’any: Hivern, primavera, estiu, tardor.
    • Parts del dia: Matí, migdia, tarda, vespre, nit, matinada.

Activitats Català – 29/5 al 5/6

COMPRENSIÓ LECTORA:

EXPRESSIÓ ESCRITA:

PASSATEMPS:

Paraules encreuades 1

Paraules encreuades 2

COMPRENSIÓ ORAL:

Mira el vídeo i contesta les preguntes següents:

Què fa la Júlia de dilluns a divendres:

A les 20h00: La Júlia és a casa i es prepara el sopar.

A les 21h30: La Júlia sopa.

A les 23h00: La Júlia llegeix una estona i es posa a dormir.

Què fa la Júlia els caps de setmana:

DISSABTE de 10h00 a 16h30: La Júlia treballa en una botiga de roba.

DIUMENGE: La Júlia avança feina de la universitat, aprofita per llegir, veure una pel.lícula a la televisió o per xatejar amb els amics per Internet.

Per trobar les respostes de Maig entra al següent enllaç: Activitats Maig