2a Mobilitat virtual projecte Erasmus+

Mantenir la motivació de l’alumnat ha estat el tema tractat en la segona mobilitat virtual del programa Erasmus+, acció KA104, que ha tingut lloc durant aquest mes de febrer, en el marc del projecte “La llengua, sense entrebancs”.

Durant més de dues hores, quatre professors del CFA Jacint Carrió i Vilaseca, van estar reflexionant i debatent amb els socis belgues, liderats per l’associació Proforal asbl, els motius pels quals l’alumnat d’origen immigrant s’inscriu a una formació, i les raons per les quals persisteix en aquesta. També es va parlar dels factors sobre els quals el personal docent i les estructures organitzatives poden tenir una incidència positiva, perquè estan sota el nostre control, i quins no. Finalment es va elaborar un document per grups de treball sobre possibles estratègies per mantenir la motivació de l’alumnat.

Els assistents a la trobada virtual es tornaran a trobar properament per tractar un nou aspecte: l’acollida i l’avaluació inicial de l’alumnat d’origen immigrant.