Constitució del Consell Escolar

Us informem de la constitució del nou Consell Escolar a data 17 de desembre de 2021. Els nous membres escollits per l’alumnat són:

• M. Dolores Alfaro Diánez (Competic 2 i Anglès 1)
  • Àngela López Delgado (Llengua Catalana 2)
  • Antonio José Borrego Macías (Competic 2)

Aquests nous representants de l’alumnat… Llegeix més»

Anem al teatre!

Tornen les sortides! Anem al teatre! El dimecres 1 de desembre anem a La Villarroel a veure l’obra Les Irresponsables a les 20h. És una obra en català amb una durada d’hora i mitja representada per les actrius Cristina Genebat, Marta Marco i Nora Navas.… Llegeix més»

Llistes d’admesos per al curs 2021-2022

A les següents llistes trobareu els admesos resultants de la preinscripció que es va dur a terme durant el passat mes de juny. Cliqueu a sobre de cadascuna de les llistes que vulgueu consultar:
Aquestes llistes estan ordenades alfabèticament considerant el primer cognom dels admesos (segones… Llegeix més»

Oferta formativa curs 2021-2022

Us presentem l’oferta formativa de la nostra escola per al curs vinent. Novament, oferim diferents cursos d’idiomes estrangers, català, castellà, ensenyaments d’informàtica (amb possibilitat de la modalitat de semipresencialitat en el cas de Competic II), instrumental, el graduat en ESO per adults i el curs… Llegeix més»