image_color

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2018

Aquest curs correspon celebrar eleccions al Consell Escolar. El consell escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres:alumnat, professorat, personal del PAS i representant de l’Ajuntament. Es reuneix un mínim de tres cops al curs. Al nostre… Llegeix més»

Diada de Sant Jordi

Celebrem la Diada de Sant Jordi per ésser uns dels dies més especials a Catalunya. Enguany participarem a la Fira que s’organitza al Passeig de la Florida del municipi de 10 a 14 h. del matí i de les 15 a 17 h.
Ens agradaria… Llegeix més»

Recordatori sortida a la natura

Recordem als alumnes que esteu inscrits a l’excursió a Ogassa del proper dimecres 18 d’abril que l’hora de sortida és a les 9:15 davant del semàfor de la biblioteca Josep Jardí. S’haurà de portar esmorzar i dinar per fer picnic, roba i sabates còmodes. Es Llegeix més»