Biblioteca

La Biblioteca és un espai que  depèn del CFA Can Batlló i de l’Escola d’Art La Industrial. Per aquest motiu està especialitzada en educació per adults i en art.

Horari d’atenció:

• Dilluns i dimecres  de 12:00 a 19:00 h
  • Dimarts, dijous i divendres de 9:30 a 16:00 h

Disposem d’un fons ampli en llibres de text, monografies, revistes i materials de suport per les assignatures que s’imparteixen en les dues escoles.

Consulta el catàleg

La Biblioteca facilita els següents serveis:

• Préstec: màxim 4 documents durant 15 dies. Servei exclusiu per la comunitat educativa.
  • Ordinadors: disposem de 10 ordinadors per consultar Internet i realitzar treballs.
  • Informació: la comunitat educativa pot demanar informació sobre la biblioteca o temes d’interès a les assignatures impartides a les dues escoles.
  • Taquilles: els alumnes poden demanar el préstec gratuït d’una taquilla per deixar les seves pertinences sempre que la clau es torni el mateix dia .

Activitats

Al llarg del curs escolar es realitzen quatre activitats obertes a tots els alumnes del CFA Can Batlló. Els objectius del concursos són potenciar la creativitat dels alumnes, donar a conèixer la biblioteca i vincular als alumnes amb les activitats que es realitzen als dos centres.

• Club de lectura mensual. Un cop al mes ens trobem per debatre sobre un llibre. L’activitat està moderada per una professora del centre i hi ha disponibilitat de places.
  • Concurs de Felicitacions de Nadal. La imatge guanyadora és la que s’envia a tota la comunitat educativa del CFA Can Batlló com a felicitació de Nadal.
  • Concurs literari de Sant Jordi.
  • Concurs d’il·lustració de Sant Jordi. A partir d’un text, com pot ser un poema, es demana que es realitzi una il·lustració d’una part o de la totalitat del text.