Xerrada Camins infinits

El proper dimecres 18 d’octubre es farà al CFA Can Batlló la xerrada , dins del programa Camins infinits : Els Forats negres, la cara més fosca de l’univers.

L’investigador en formació de la Facultat de Física de  la Universitat de Barcelona, Quim Llorens, ens farà la xerrada que tractarà els següents temes:

Què són l’espai i el temps? Què és la gravetat? Com es relacionen aquests conceptes? Introduirem la relativitat general d’Einstein i presentarem els seus protagonistes més famosos: els forats negres. En descriurem les propietats i parlarem d’una nova manera d’estudiar-los: les ones gravitacionals. Veurem també com treballem les físiques i els físics teòrics, i els múltiples camins possibles per arribar al món de la recerca.

Us hi esperem!