Graduat en educació secundaria per adults (GESO)

• Què es?

El GESO equival a l’Educació Secundària Obligatòria (ESO). Permet l’accés al Batxillerat, als Cicles Formatius de Grau Mitjà o al món laboral. S’organitza en mòduls trimestrals de tres àmbits: Ciències socials, Comunicació i Cientificotecnològic. L’avaluació és contínua al centre i l’assistència és obligatòria.

• Requisits

Pot accedir als ensenyaments de GESO les persones que han complert 18 anys o bé els compleixen durant l’any natural que inicien la formació. En casos excepcionals, i amb autorització del director o directora dels Serveis Territorials, es contempla la incorporació d’alumnat més gran de 16 anys. En aquests casos, és necessari un informe previ de l’Inspecció d’Educació. Si teniu qualsevol pregunta sobre aquesta qüestió, no dubteu en contactar amb nosaltres.

• Nivells

GES 1  (17 mòduls)

GES 2  (17 mòduls)

• Durada dels estudis i organització setmanal
    • La durada és de dos cursos, o d’un curs si es pot convalidar (per estudis previs) o acreditar (per Prova de Nivell) el nivell 1.
    • Per convalidar s’ha de portar la documentació acreditativa dels estudis cursats (ESO, Graduat Escolar, Proves Lliures)
    • Per acreditar, es realitza una prova de nivell al centre.

GRADUAT EN EDUCACIÓ SECUNDÀRIA
GES 1 9:00-13:30 DL-DT-DC-DJ Montseny
GES 2 9:00-13:30 DL-DT-DC-DJ Montseny
16:30-21:00 DL-DT-DC-DJ Fiveller

Horari dels diferents mòduls (pendent d’actualitzar)

Horari Trimestral GES 1 matí – Edifici Montseny

Horari Trimestral GES 2 matí – Edifici Montseny

Horari Trimestral GES 2 tarda – Edifici Fiveller

• Avaluació

L’avaluació és contínua, valorant de manera molt especial l’assistència, la participació activa i la implicació, la realització de tasques d’aprenentatge i de proves escrites.

Per obtenir el títol de GES cal haver aprovat els 34 mòduls del currículum.