CFA Sant Adrià de Besòs

Una escola, dos edificis

Iniciem el curs 2019-2020 amb la creació d’un nou centre de formació d’adults a Sant Adrià de Besòs que ofereix una proposta àmplia, unificada i de qualitat a les necessitats formatives de la població d’aquesta ciutat.

Amb l’origen d’aquest projecte pretenem donar resposta a les necessitats observades al llarg dels anys en l’oferta formativa de l’àrea i, d’altra banda, a la voluntat d’optimitzar els recursos existents a la zona. Es tracta d’una reformulació que és fruit de la reflexió i una llarga trajectòria de planificació  dels equips directius dels dos centres dels que prové, el CFA Pla de Besòs i el CFA Manuel Fernández.

Aquest plantejament no suposa, per tant, un tall  amb el passat sinó que és la síntesi dels propòsits i línies d’actuació abordats des de fa molts anys per les dues escoles, que provenen d’una història de més de vint anys al servei de la formació d’adults de la ciutat.

Ens trobareu  als mateixos edificis en què estàvem anteriorment: