Sortida GES a la UAB (Màster en Oritenació Socio-Laboral)

El dia 22 de gener, alguns alumnes de l’escola del GES 1 i del GES 2 han dut a terme una presentació a la Facultat d’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona, dirigida als alumnes del  «Màster de Formació de Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes (Menció Orientació Educativa)».

Els alumnes del GES han realitzat una excel·lent presentació sobre les qualitats que ha de tenir un Orientador/a Sociolaboral per acompanyar adequadament a les persones en etapa de formació acadèmica; tant a nivell acadèmic, emocional i/o social.   

A més de la presentació esmentada, els alumnes de la Facultat d’Educació que els escoltaven els han realitzat preguntes que els/les alumnes de GES han respost a partir de la seva pròpia experiència i opinió.

Els alumnes universitaris els han escoltat amb molta atenció, prenent apunts de les reflexions i experiències descrits pels alumnes del CFA Montcada. Val a dir que els alumnes de GES han respost amb maduresa, coherència i honestedat a totes les qüestions que els han plantejat els universitaris.

A més a més hem aprofitat per visitar instal·lacions de la UAB, com el Campus Universitari i la bonica i gran Biblioteca d’Humanitats i Educació.

Gràcies Laura Salmeron i al projecte GPS de la Fundació Fem Pedagogia per oferir i dinamitzar aquesta activitat tan enriquidora per la formació dels alumnes del CFA Montcada.

I felicitats als alumnes de GES per ajudar als futurs Orientadors/es Sociolaborals a fer bé la seva feina!

 

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

XHTML: Puedes usar estas etiquetas <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>