Aquesta setmana han començat els estudis a distància al CFA Carme Karr, i l’inici no podria haver estat més positiu! L’alumnat ha respost amb molta implicació i il·lusió, demostrant des del primer moment les ganes d’aprendre i de fer camí en la seva formació.
Les primeres connexions i activitats han mostrat una molt bona assistència i participació a les aules virtuals. Tant els nous estudiants com els que ja coneixen el centre han començat a treballar de valent per assolir els seus objectius acadèmics i personals.
Des del centre volem felicitar tot l’alumnat per aquest inici tan engrescador i animar-los a continuar amb la mateixa energia. Estem segurs que, amb esforç i constància, aquest curs a distància serà tot un èxit!
Endavant amb el curs i bona feina a tothom!

