Acabem el curs “biting the bullet”!

Durant aquest últim centre d’interès, els alumnes de GES hem treballat l’anglès a partir de la proposta “BITE THE BULLET”, una expressió anglesa que significa
afrontar una situació difícil amb decisió i valentia. I, i tant que ha estat un repte!

Al llarg de les sessions, hem ampliat el nostre vocabulari i hem reforçat estructures bàsiques de la llengua anglesa mitjançant activitats pràctiques i dinàmiques. Hem treballat situacions properes a la vida quotidiana amb l’objectiu de millorar la comprensió i l’expressió oral i escrita en anglès.

Congratulations a tots els alumnes! Repte afrontat i superat!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>