Durant aquest últim centre d’interès, els alumnes de GES hem treballat l’anglès a partir de la proposta “BITE THE BULLET”, una expressió anglesa que significaafrontar una situació difícil amb decisió i valentia. I, i tant que ha estat un repte!
Al llarg de les sessions, hem ampliat el nostre vocabulari i hem reforçat estructures bàsiques de la llengua anglesa mitjançant activitats pràctiques i dinàmiques. Hem treballat situacions properes a la vida quotidiana amb l’objectiu de millorar la comprensió i l’expressió oral i escrita en anglès.
Congratulations a tots els alumnes! Repte afrontat i superat!

