Al CFA vam celebrar el Dia de les Llengües d’origen amb una jornada molt especial on alumnes de diferents grups es van trobar per compartir i aprendre plegats a través de quatre estacions: endevinar llocs del món amb fotografies, jugar al Linguee, reconèixer idiomes escoltant-los i una tertúlia lingüística molt emotiva.
En aquesta última activitat van par
lar de les llengües que parlen, la seva llengua d’origen, en quina somien, en quina estimen o s’enfaden, creant moments de connexió molt profunds i bonics.
També vam poder visualitzar i posar en valor la gran diversitat del centre, amb gairebé 30 llengües diferents presents a l’escola.
Gràcies als alumnes per compartir vivències tan personals i fer d’aquest dia una experiència tan enriquidora. 💛

