ENS CONEIXEM I FEM EQUIP!

A finals de l’any passat va néixer la comissió cohesió, una comissió que ha intentat a través de diferents dinàmiques que tot el claustre ens coneguem una mica més. Un altre dels objectius ha estat passar-ho bé al llarg del curs, pensem que així ha estat!

Algunes de les activitats que hem fet:

  • ORACLES MENSUALS:

Cada docent ens va haver d’enviar dues frases que fossin certes i una que fos falsa i la resta de docents havíem d’encertar qui era i quina era la falsa. Així cada mes anàvem presentant a 2-3 docents. Un cop tothom ja havia dit qui es pensava que era revelàvem el nom del mestre/a. Les dues mestres que més han demostrat conèixer més els docents del nostre claustre han estat la Laura i la Marta!

  • CELEBRACIÓ DEL CARNAVAL: cada dia vam donar consignes, tothom ho va fer d’allò més bé!
  • CONCURS DE LA TAPA “MASTERCHEF CARME KARR EDITION”: L’última proposta del curs ha estat que per coordinacions hem hagut d’elaborar una tapa i posteriorment les hem puntuat. La guanyadora va ser Salada i tropical, de la coordinació de FI.

Us deixem amb un vídeo resum de les activitats que hem fet.

Comissió Cohesió      

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>