Ens llencem a parlar el català amb el Voluntariat per la llengua!

Aquest passat divendres 27 de maig hem fet una cloenda per celebrar un curs de trobades de parelles lingüístiques en el marc del Voluntariat per la llengua (VxL) del CNL Montserrat.

Ha sigut un curs marcat per canvis i restriccions a causa de la situació de la COVID que, malgrat tot, ha permès la trobada de les parelles lingüístiques un cop per setmana. Gràcies als quatre voluntaris, a poc a poc els participants han anat guanyant confiança a l’hora de parlar en aquesta llengua, uns primers passos que marcaran de forma decisiva el seu dia a dia en la societat.

El nostre alumnat no només ha tingut l’oportunitat de practicar el català a través de la conversa amb aquest programa, sinó també de compartir vivències i sensacions úniques que ha fet petjada en ambdues parts. Són les experiències com aquestes les que quallen una sensació de pertinença al nostre cor.

Moltes gràcies al Voluntariat del Consorci de normalització lingüística Montserrat. Quan parleu, feu màgia!

Participants, voluntariat i cap d’estudis

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>