FESTA FINAL DE CURS

Un any més, el CFA l’Alzina acomiada l’any escolar amb una gran festa final de curs. El passat dijous 13 de juny, més de 150 persones es van aplegar per celebrar amb un sopar i bona música la cloenda del curs i l’arribada de l’estiu.

El tema d’enguany, un recorregut per les diferents dècades del segle XX, va inspirar la playlist de la vetllada, un photocall molt acolorit, un Trivial i ball de fi de festa.

Volem agrair a l’alumnat la dedicació, l’esforç i l’entusiasme que ha demostrat durant tot el curs. Sense vosaltres, res del que hem aconseguit seria possible.

Ara és moment de descansar, gaudir de les vacances i carregar piles per al proper curs.

Recordeu que l’aprenentatge no s’atura i que cada experiència és una oportunitat per créixer.