ALUMNAT DE PRIMERA

Recordeu la campanya «A les escoles d’adults, alumnat de primera»? Sí, la de les samarretes!

Aquesta campanya es va originar com a protesta a la injusta decisió del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya de no considerar l’alumnat provinent de GES, de les escoles d’adults, com alumnat de continuïtat cosa que obligava a fer la preinscripció a cicles de grau mitjà un cop l’hagués fet l’alumnat provinent dels instituts, l’alumnat de l’ESO.

Doncs bé, la campanya de protesta, seguida per un bon nombre d’escoles d’adults del Departament, va donar fruit i el nostre alumnat de GES torna a ser de continuïtat i per tant considerat de nou ALUMNAT DE PRIMERA!!

De no haver protestat, el nostre alumnat ara seria a la cua i no tindria les mateixes oportunitats que la resta d’alumnat de secundària per escollir un cicle de grau mitjà.

Gràcies i felicitats per la lluita!

Ara i sempre, a les escoles d’adults… ALUMNAT DE PRIMERA!!