26a conversa pedagògica “Un procés innovador: de l’àmbit de coneixement al treball integrat”

5336873789_92774a6932_oQuan la creativitat s’incorpora en la manera de fer d’un grup de professionals s’observa l’aparició d’unes determinades condicions que la faciliten i l’afavoreixen. Una d’aquestes condicions és la creació d’uns espais comuns de trobada que propicien la connexió entre diferents àrees de coneixement. La frontera entre ciència i llengües, o entre matemàtiques, tecnologia i medi social, afavoreix els processos creatius i innovadors que permeten la posada en pràctica de noves estratègies organitzatives i metodològiques, i de nous materials d’ensenyament i aprenentatge.

En aquesta conversa compartirem l’experiència de treball del CESIRE, l’Institut Baix Montseny i l’Escola Arenal de Llevant, on moltes de les propostes i dels projectes emergeixen i es desenvolupen en la frontera entre diversos àmbits curriculars.

Dijous, 2 de juny de 2016 a les 17:30, a la Sala de Plens del Departament d’Ensenyament [inscripció]

Share

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>