ATENCIÓ:  Horari del Servei de Préstec juliol i agost

Horari del mes de juliol i agost:

• Dilluns de 9-14h (matí)
  • Dimecres de 9-14h (matí)

La recollida de material i el retorn del mateix s’haurà de fer en hores concertades.

Podeu contactar telefònicament amb les persones responsables del servei al 938823125, o bé a l’adreça cdec@xtec.cat.

Menció d’Honor a “Nanorobots Nanoinventum”

El jurat de l’edició 22 de Ciencia en Acción ha atorgat una Menció d’Honor al treball “Nanorobots Nanoinventum, de Jordi Díaz de Centres Científics i Tecnològics de la Universitat de Barcelona. Aquest programa, fet amb la col·laboració del Cesire, acosta la Nanotecnologia a les aules de primària, desenvolupant la creativitat de l’alumnat a l’hora d’inventar nanorobots que imitin la natura.

#STEAMcat

10 de juny: eclipsi solar parcial

Dijous 10 de juny tindrà lloc un eclipsi solar. Començarà a les 11:16 i finalitzarà a les 12:36. L’observatori de Pujalt l’emetrà en directe a través del seu canal de YouTube.

Us enllacem un vídeo de l’Andreu Cardo amb recomanacions per treballar els eclipsis a l’escola. Alguna proposta es pot dur a terme amb material de la Caixa d’espai.

Integrem llengua i tecnologia a partir de la proposta “Una entrevista animada: juguem a entrevistar en Moussa”

La seqüència didàctica desplega els diferents objectius d’aprenentatge al voltant de l’àmbit lingüístic i del tecnològic. Els primers relacionats amb el gènere periodístic de l’entrevista, i els segons amb els del llenguatge de programació Scratch. El producte final de la seqüència és la creació d’una entrevista animada utilitzant un nivell elemental de programació amb Scratch.… Llegeix més»