Noves edicions de les activitats formatives extraordinàries

Per tal de donar resposta a l’elevat nombre de sol·licituds rebudes en algunes de les activitats programades dins de la proposta de Formació extraordinària (certificable) per als mesos de maig i juny, s’han incorporat segones edicions d’alguns dels cursos, als quals us podreu inscriure durant el 3r torn (1 al 9 de juny).… Llegeix més»

#ArcACasa

Per tal d’ajudar a la preparació de feines virtuals per a l’alumnat de les nostres aules estem fet una tria d’activitats de l’ARC que poden ser especialment factibles des dels domicilis o de forma virtual. Anirem publicant aquestes propostes a Twitter directament, des del nostre compte (@cesirecat) amb l’etiqueta especial @ArcACasa.A mesura que les anem publicant les afegirem en un llistat en aquest mateix article.… Llegeix més»

Ciència confinada: ACTUALITZACIÓ

Ja poseu consultar les noves propostes que hem incorporat a la iniciativa de #ciència_confinada:

• Fem una rentadora?
  • Wall-e. Batalló de neteja
  • Escoltes música amb auriculars
  • Llums i ombres

Recordeu que també hi ha un apartat per compartir les opinions, propostes o suggeriments que considereu que poden enriquir la iniciativa.

Web “#ciència_confinada”

#joemquedoacasa        #STEAMcat

Vídeoconferències del curs Ara TeleMat en obert

Les vídeoconferències de les quatre sessions del curs Ara TeleMat, dedicades a les quatre dimensions competencials de matemàtiques, s’han emès en obert i, posteriorment, també s’han publicat els enregistraments. Totes les sessions s’han fet en directe.

• Sessió 1: Raonament i prova. Dimarts, 19/5/20 (a càrrec de… Llegeix més»

Talent jove: la base del futur STEAM al segle XXI

En aquesta videoconferència, celebrada el 18 de maig, s’aborda el paper del talent i la creativitat com a la base de les competències personals i professionals en l’àmbit STEAM. En aquest marc, l’educació secundària hauria de ser l’escenari de foment d’aquest talent i de l’interès… Llegeix més»