Nou termini d’inscripció a les activitats de formació

Us comuniquem que el període d’inscripció a les formacions organitzades des del CESIRE i que es detallen a continuació s’ha allargat fins el dia 2 d’octubre.

Us recordem que per fer la inscripció cal tenir el teu correu Xtec activat. Si no hi podeu entrar, cal que abans gestioneu la seva activació.

Si teniu el correu Xtec activat i continueu tenint problemes amb les inscripcions de les activitats, us  demanem que empleneu aquest formulari.

Horari estiu Servei de préstec i cambra de cria

L’horari d’atenció al públic del Servei de Préstec i Cambra de cria del CESIRE entre l’1 de juliol i el 30 de setembre serà de 8:30 a 14 h, de dilluns a divendres. Per consultes podeu adreçar-vos al correu cdec@xtec.cat o mitjançant el telèfon 938823125 (en els mateixos dies i franges horàries).

7a edició del concurs “Contes a l’esprint”

Ja us podeu inscriure a la 7a edició de Contes a l’esprint: un concurs, adreçat a alumnat de secundària, que fomenta la literatura i la creativitat, el treball en equip, el plurilingüísme i el gaudi.

Està adreçat als departaments didàctics de llengua catalana, castellana i anglesa, i obert a la resta de llengües. És tracta d’un concurs flexible que permet que cada centre o docent pugui adaptar-lo a les seves necessitats i a la situació actual.

Us animem a conèixer-lo i a participar-hi!

Formulari d’inscripció

Curs de formació “Espais de ciència”

Fins al 2 d’octubre, encara esteu a temps de fer la inscripció al curs telemàtic “Espais de ciència”, adreçada als docents d’Educació infantil i primària i que tindrà lloc del 26/10/20 al 3/11/20. Una anàlisi per a la millora dels espais escolars destinats a l’aprenentatge de la ciència. Inscripció

#STEAMcat

STEAMConf Barcelona 2020 En directe!

Arriba la sisena edició de STEAMConf Barcelona 2020, que enguany serà en format telemàtic els dies 22, 23 i 24 d’octubre. Hi participen ponents internacionals i locals que presentaran experiències educatives amb la mirada STEAM a través de conferències i de tallers.
És d’interès per als… Llegeix més»

Oferta formativa de Ciències del CESIRE

En aquesta taula podeu trobar l’oferta formativa de temes relacionats amb les ciències que hem preparat des del Cesire, adreçada als docents d’infantil, primària i secundària. Les formacions del primer trimestre tenen l’enllaç directe al formulari per poder fer la inscripció.

#STEAMcat

“Medi i STEAM per entendre el món” (3a edició)

Curs a distància d’educació primària.  Del 26/10/2020 al 23/11/2020 (15 hores)

Formació per ampliar els sabers en la didàctica del “Coneixement del Medi” aprofundint en les maneres de fer, pensar, parlar i sentir des de les Ciències Naturals i les Ciències Socials; tot integrant les STEAM per ajudar a desenvolupar persones crítiques i implicades.

Enllaç a la inscripció

Oferta formativa de Tecnologia del CESIRE

L’oferta formativa de Tecnologia prevista per aquest curs està condicionada per la situació excepcional  marcada per les mesures preventives per la COVID19. Això ens obliga a que l’oferta, sigui ara per ara, telemàtica i restem a l’espera de l’evolució de les condicions per poder valorar… Llegeix més»