El Cesire-àmbit lingüístic col·labora amb el Col·legi de Llicenciats, a les “IV Jornades de llengua i literatura: La llengua oral” (divendres 19 i dissabte 20 d’octubre), amb la presentació d’experiències de llengua oral i del monogràfic “Saber parlar” de Perspectiva Escola, que mostra els resultats del grup de treball de llengua oral formal, Oraula, de recerca a les aules.

Col·legi de Llicenciats en Filosofia i Lletres de Catalunya

Programa en pdf

Incorporació kit “Ingeniero de Astronaves” (ESERO)

Ja estan disponibles al servei de préstec del CESIRE tres exemplars del kit “Ingeniero de Astronaves“, desenvolupats per ESERO, un projecte de l’Agència Espacial Europea (ESA) per recolzar l’educació de la Ciència i la Tecnologia en primària i secundària i fomentar les vocacions científiques mitjançant el context de l’espai. Des de fa un any, el CESIRE coordina les accions que des del Departament d’Ensenyament s’organitzen al voltant d’aquesta àrea de coneixement, com a membre de la xarxa de col.laboradors de la Oficina ESERO a Espanya.

Connecta’t a la recerca: Com millorar les explicacions científiques dels alumnes

Connecta’t a la recerca  és una iniciativa del CESIRE que es concreta en una sèrie de sessions de treball, independents entre sí,  on es pretén posar en contacte investigadors i professionals de l’ensenyament per tal d’afavorir l’intercanvi d’idees i necessitats entre els dos col·lectius.

La tercera d’aquestes sessions té com a títol: Com millorar les explicacions científiques dels alumnes,  a càrrec de Roser Nebot i Elena Gayán (Institut Manuel Blancafort, La Garriga)

Trobada Pedagògica: Mirades de Mestres- ICE UAB

L’ Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona  organitza   la tercera trobada pedagògica de Mirades de mestres, pensada perquè et sentis al centre de l’aprenentatge. Com cada any, es vol generar espais de conversa pròxima, de tu a tu, combinats amb espais… Llegeix més»

MATRÍCULA OBERTA-Itineraris Artístics autoplanificats II. CESIRE

JA ET POTS INSCRIURE als cursos de formació basats en la investigació a través de les arts amb una mirada competencial i integradora dels coneixements. El treball partirà d’un concepte d’educació artística obert, transversal i compartit creant xarxa.

La formació consta de diverses càpsules  de caire… Llegeix més»

Nova edició de Bojos per la ciència

Ja podeu inscriure-us al nou curs del programa Bojos per la Ciència. Aquest programa s’adreça als estudiants de batxillerat que tinguin interès i mostrin aptituds en el camp de les ciències. Les sessions es duen a terme els dissabtes, en els quals… Llegeix més»

Nova edició d’Escolab