ATENCIÓ:  Nou horari del Servei de Préstec

A causa de l’empitjorament de la situació sanitària relacionada amb la Covid-19, el Servei de Préstec  i Cambra de Cria del CESIRE modifica, a partir del 26 d’octubre, l’horari d’atenció al públic.

Dilluns de 9:00 a 13:00 i de 16:00 a 18:00

Dimecres de 9:00 a 13:00

La recollida de material i el retorn del mateix s’haurà de fer en hores concertades.

Podeu contactar telefònicament amb les persones responsables del servei al 938823125, o bé a l’adreça cdec@xtec.cat.

Novetat al Servei de Préstec: Caixa d’espai.

Al Servei de Préstec del Cesire ja disposem de la Caixa d’Espai per treballar continguts d’astronomia  amb l’alumnat de primària i del primer cicle de l’ESO. Aquesta caixa va acompanyada d’una proposta didàctica, del vídeo de la presentació de la caixa i de l’enllaç als materials presentats a la III Jornada STEM a l’espai.

#STEAMcat

7a edició del concurs “Contes a l’esprint”

Ja us podeu inscriure a la 7a edició de Contes a l’esprint: un concurs, adreçat a alumnat de secundària, que fomenta la literatura i la creativitat, el treball en equip, el plurilingüísme i el gaudi.

Està adreçat als departaments didàctics de llengua catalana, castellana i anglesa, i obert a la resta de llengües. És tracta d’un concurs flexible que permet que cada centre o docent pugui adaptar-lo a les seves necessitats i a la situació actual.

Us animem a conèixer-lo i a participar-hi!

Formulari d’inscripció