ATENCIÓ:  Horari del Servei de Préstec desembre i gener

A causa de l’empitjorament de la situació sanitària relacionada amb la Covid-19, el Servei de Préstec  i Cambra de Cria del CESIRE modifica l’horari d’atenció al públic.

A partir del dia 11 de gener:

• Dilluns de 9:00 a 13:00 i de 16:00 a 18:00
    • Dimecres de 9:00 a 13:00

La recollida de material i el retorn del mateix s’haurà de fer en hores concertades.

Podeu contactar telefònicament amb les persones responsables del servei al 938823125, o bé a l’adreça cdec@xtec.cat.

Circumrelator: joguina creativa per fomentar l’escriptura

El circumrelator és una  joguina creativa basada en l’Ars combinatòria lul·liana, que ajuda els nens i nenes, nois i noies, a estimular i accelerar els processos creatius relacionats amb la composició de contes, poemes, o d’altres gèneres literaris. Esdevé, també, una eina que serveix de guia a l’hora de cercar idees i d’obtenir material creatiu. Hi trobareu una proposta didàctica per crear un poema lul·lià.… Llegeix més»

Conferència: Entre el dibuix i les matemàtiques a primària i secundària

Tercera conferència virtual de Connecta’t a la recerca a càrrec de Rubèn Pineda Ricart, adreçada a docents de diferents nivells educatius.

El ponent parlarà sobre com portar a la pràctica les capacitats espacials i el pensament tridimensional, del procés de l’adquisició de volum.

Data: 8 de març de 2021

Horari: de 18 a 20 h

Destinataris: professorat educació primària i secundària

Enllaç a la conferència (disponible en la data i hores de realització de la conferència)

Inscripció

Contes a l’esprint

Descarrega’t el pòster

Contes a l’esprint, una oportunitat per escriure amb al vostre alumnat. Animeu-vos a participar en la 7a edició del concurs amb el vostre grup-classe o nivell. Fomenta el treball en equip i les llengües. Els contes finalistes de cada centre es publiquen a la pàgina del CESIRE i els guanyadors del concurs, un per cada curs, tindran un premi.

Inscripció

Materials

Format de presentació del conte

Repensem les tradicions?

Aquesta proposta està pensada perquè els i les alumnes pensin, es preguntin i debatin sobre el perquè de les tradicions i per què totes les cultures en celebren i, així arribar a tenir opinió i poder actuar en conseqüència.
Som cultura perquè som festa… Llegeix més»