Vídeos Escola Verda

Una de les actuacions proposades per l’alumnat en aquest curs 2017-18 ha estat realitzar uns vídeos sobre les 4R: Reduir, Reutilitzar, Reciclar i Refusar.
Un grup de cada cicle ha realitzat un vídeo sobre la R corresponent. Aquí us els presentem…
Educació Infantil: El Reciclatge

Cicle Inicial: La… Llegeix més»

El Pot Petit

El divendres, 4 de maig vam poder assistir a un assaig general del nou espectacle familiar del grup El Pot Petit. Moltes gràcies al Pot Petit i a en Josep per fer-ho possible. Ens va encantat. Molta sort en les actuacions!!
Llegeix més»

Setmana Cultural 2018

Aquest any estem realitzant la setmana cultural sobre artistes de les comarques gironines, concretament en Domènec Fita i en Modest Cuixart.
El dimarts, 3 d’abril vam visitar la Fundació Fita i la seva casa, on vam poder parlar amb ell.

Llegeix més»