El dilluns 6 de maig ens ha visitat un Mosso d’Esquadra i ens ha explicat moltes coses com per exemple:
Després de parlar hem anat al pati de l’escola i hem fet dos grups. Un grup ha començat emprovant-se l’armilla groga i la gorra de policia. L’altre grup ha anat amb el cotxe de policia. Hem vist i escoltat com sonava la sirena. Tots i totes hem pogut seure al seient del conductor i al maleter hi havia cons, un extintor, cintes, un maletà per si algú es fa mal… moltes coses per ajudar a les persones!
Firmat: Els alumnes de Cicle Inicial i Educació Infantil.




