Taller de respecte

Avui l’alumnat de cicle mitjà  ha rebut la visita d’un agent dels Mossos d’Esquadra per a fer una xerrada molt interessant sobre diversitat i igualtat. Sota el lema “Tots som iguals, tots som diferents,” l’agent ens ha parlat sobre la importància de respectar i celebrar les nostres diferències, recordant-nos que, tots i totes mereixem igualtat.

Una experiència enriquidora que ens recorda que la inclusió i el respecte són fonamentals per a construir una societat més justa. Gràcies als Mossos d’Esquadra per la visita!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut