Sortida Món Sant Benet

El passat dijous 26 de febrer va tenir lloc la sortida al monestir medieval Món Sant Benet.

D’una banda, els alumnes d’infantil van fer un taller anomenat “Hi havia una vegada… Un monestir” on van recórrer les estances més importants del monestir, inclús en algunes de les estances hi van veure objectes antics.

D’altra banda, l’alumnat de cicle d’inicial van dur a terme l’activitat “Per sucar-hi pa” en la qual van poder conèixer com es feia el pa a l’època medieval, tant els que menjaven els monjos com els pagesos, i van descobrir la salsa de l’almadroc, preparada amb espècies de l’Orient.

A més a més, els estudiants de cicle mitjà i cicle superior, conjuntament, van desenvolupar la sessió “Pedra sobre pedra” convertint-se en mestres d’obres del romànic i del gòtic, però també en constructors de retaules barrocs, a fi de superar diverses proves per acomplir l’encàrrec que van rebre de l’abat del monestir.

En definitiva, va ser un dia fantàstic en un entorn privilegiat on la curiositat ha estat la nostra millor guia. Us deixem amb un recull d’imatges d’aquesta jornada tan especial!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>