Competències bàsiques

Els passats 16, 17 i 18 d’abril els alumnes de sisè van participar a les competències bàsiques, un conjunt d’exàmens que fa el departament d’educació cada any amb els alumnes de sisè. Durant tres dies van fer exàmens cada matí de les següents àrees: llengua catalana, llengua castellana, llengua estrangera, medi social i natural i matemàtiques.

Durant el mes d’abril, els alumnes de quart han participat de les proves diagnòstiques del departament d’educació. Han sigut un conjunt de proves competencials de les àrees de llengua catalana, llengua castellana, llengua estrangera, medi social i natural i matemàtiques. Han sigut uns dies amb molta feina i emocions que han servit per seguir avaluant i aprenent.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *