El dia 16 d’Octubre de 2025 vam anar quatre escoles de Cerdanyola a fer la bicicletada, érem: el Serraparera, la Sínia, el Xarau i nosaltres, el Turó de Guiera.
Vam esperar fins que arribessin les altres escoles. Vam sortir i havíem d’anar a la plaça de la C de Cerdanyola. Allà vam esmorzar i vam fer la foto on sortíem totes les escoles. Era una fotografia que formava un dibuix, aquest any era el símbol de Camins Escolars, que és com una mena de gota que dins té escrita una C. La Sínia portava samarreta de color lila, el Xarau de taronja, el Serraparera de blau, i nosaltres, el Turó de Guiera de blau. Després vam fer un recorregut per anar a acompanyar a les altres escoles. Vam tornar al Turó cap a les 12 del migdia.
L’objectiu de fer aquesta activitat, que la va preparar l’ajuntament, és promoure que la gent vagi més en bicicleta, en patinet, o caminant a l’escola, per no utilitzar tant els vehicles que contaminen.
HUGO I LUCCA








L’excursió en bicicleta ens va ajudar molt a relacionar-nos amb les altres escoles.
Em va agradar molt fer aquesta activitat.
A mi em va agradar molt poder fer aquesta activitat tan xula i divertida. Però també és veritat que potser no a tothom li va agradar molt perquè va haver-hi una caiguda no molt esperada a 5è i espero que ara estigui molt millor.
Però el que més esperava i emoció tenia era per poder anar per la ciutat amb la bicicleta.
Va ser un dia molt xulo, ja que vam anar amb altres escoles. Gràcies per aquest dia tan increïble.
Va ser molt divertit.
Em va agradar molt!!!
M’ha agradat molt ser part d’aquesta activitat.