Escola Verda – Plantem a l’hort de l’escola

Els alumnes de 4t, dins de les activitats que realitzem com Escola Verda, hem plantat a l’hort tres tipus de vegetals:  maduixes, bledes i enciams.

Vam seguir tot el procés per aconseguir fer una sembra correcta.  Primer vam netejar la terra de males herbes i la vam remoure i regar.   Després vam anar distribuint els diferents planters deixant la distància adequada entre ells. I finalment, vam protegir les plantes amb unes xarxes per tal que els ocells, sobretot, no s’emportin les maduixes.

Per un dia vam fer de pagesos. Ara haurem d’anar conservant les plantes fent regades periòdiques per poder recollir els productes abans de final de curs.

Aquí teniu unes fotos de tot el procés.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *