Els Huracans (3r B) fem maquetes dels paisatges

Aquest primer trimestre de curs els Huracans han confeccionat unes maquetes per representar els diferents tipus de paisatges que estàvem estudiant.

Primer van fer un esbós en un full de paper per preveure que hi apareguessin el màxim nombre d’elements i que estiguessin ben repartits. Després van dibuixar aquest esbós en la fusta que servia de base. Un cop fet això, van començar a “aixecar” el dibuix amb plastilina i convertir-lo en una maqueta en 3D. En acabar, van col·locar uns petits rètols per marcar els punts més importants.

Va ser una experiència molt enriquidora i s’ho van passar prou bé modelant amb la plastilina i fent construccions “reals”. Us deixem un grapat de fotografies perquè pugueu veure com va anar.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut