octubre de 2024

La Castanyada

Tot i tindre una festa de la Castanyada passada per aigua les nostres castanyeres han anat a celebrar-la amb els nostres infants com cada any. Aquí les podeu veure ! Visca les castanyeres! Gràcies a la comissió de festes per fer-ho possible!

La Castanyada Llegeix més »

Hey Ho for Halloween!

Our 4th graders have created the most scary and creative pumpkins for the Halloween festivities, which we celebrate in the English class as part of the cultural heritage of the language. We also read and try lo learn some of the most popular Halloweens poems. Take a look at some of their creations!

Hey Ho for Halloween! Llegeix més »

Associació TEA Cerdanyola-Ripollet

Us volem presentar una Associació per a gent autista o amb alguna neurodivergència (o familiars).  Vols unir-te a la nostra lluita?  Busquem una integració social real, fer pressió per aconseguir un lloc on fer teràpies més econòmiques, reunir-se, aconseguir formar un casal i ludoteca per a tardes i caps de setmana, on els familiars puguin

Associació TEA Cerdanyola-Ripollet Llegeix més »

Visita al Parc de les Olors

El passat dijous 10 els nens i nenes de 2n vam anar de sortida al Parc de les Olors. Vam fer 5 tallers relacionats amb les plantes aromàtiques: vam crear la nostra bosseta d’olor amb lavanda, vam plantar uns esqueixos de romaní, vam descobrir la Maria Lluïsa i com es fan les infusions, vam fer

Visita al Parc de les Olors Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut