Escalfant motors a l’escola!

Aquestes darreres setmanes del primer trimestre, a la nostra escola, hem estat escalfant els motors per rebre les festes d’hivern que s’acostaven. Així hem fet moltes i diverses activitats a cada cicle abans d’acabar el dimecres 20 de desembre: aprendre cançons i poemes pel concert,… Llegeix més»

Avui s’ha celebrat el sorteig!!!

Avui els alumnes de 6è, a la sortida de la cantata, han celebrat el sorteig de la rifa, on el premi pel guanyador era una panera valorada en 150€.

El número guanyador ha estat el...

Enhorabona a l'afortunat/ada.

Visita al Gran Teatre del Liceu

Per començar vam entrar al GRAN TEATRE DEL LICEU i estava tot preciós i decorat de Nadal.
A les escales hi havia una catifa vermella i les baranes estaven també molt decorades.
Les butaques eren molt còmodes. El teatre tenia cinc plantes i nosaltres estàvem asseguts a… Llegeix més»