Jornada portes obertes curs 24-25

Presentació asíncrona Jornada de Portes Obertes

La visita a l’escola seran els dies 26 i 27 de febrer a les 17 hores, on a més de poder conèixer l’escola, tindreu oportunitat de resoldre dubtes.

Per apuntar-vos a la visita, envieu un correu electrònic a comunicats@escolateresaclaramunt.com posant a l’assumpte “Visita Portes obertes”. Al cos del missatge cal que hi indiqueu el nom i cognoms de l’infant, número de telèfon i nombre de persones assistents.

⚠️ NOU. Durant tot el procés de preinscriprició i matrícula tindreu un document de preguntes i respostes més freqüents (FAQS), aquest document s’anirà actualitzant. Podreu entrar a les FAQS, clicant aquí (última actualització 04/03/24)

*Pàgina informativa sobre el període de preinscripció i matrícula

Trobareu els criteris de puntuació en aquest enllaç: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/infantil-3-6/informat/criteris-assignacio/

Les dates de preinscripció són del 6 al 20 de març i les dates de matrícula són del 18 al 26 de juny.

Jornada de portes obertes 2022

Benvolgudes famílies,
Donada la situació de pandèmia, aquest any farem portes obertes semi-virtuals, per a mantenir les mesures de prevenció a la nostra escola i protegir la presencialitat de tots els infants i personal del centre. Realitzarem una sessió informativa telemàtica a través de Google Meet (que… Llegeix més»

Portes obertes

Benvolgudes famílies,
Donada la situació de pandèmia, aquest any farem portes obertes virtuals, per a mantenir les mesures de prevenció a la nostra escola i protegir la presencialitat de tots els infants i personal del centre. Agraïm la vostra comprensió i esperem trobar-nos aviat!
Les nostres portes obertes… Llegeix més»

PORTES OBERTES 2016

PORTES OBERTES
Benvolgudes famílies,
Voleu conèixer la nostra escola?
Us agradaria que us expliquéssim quins projectes tenim, quines dinàmiques organitzem o com ens divertim fent la nostra feina?
Els dies 17 i 18 de febrer farem les JORNADES DE PORTES OBERTES !
A les 17 h començarem amb una reunió… Llegeix més»