Jornada portes obertes curs 24-25

Presentació asíncrona Jornada de Portes Obertes

La visita a l’escola seran els dies 26 i 27 de febrer a les 17 hores, on a més de poder conèixer l’escola, tindreu oportunitat de resoldre dubtes.

Per apuntar-vos a la visita, envieu un correu electrònic a comunicats@escolateresaclaramunt.com posant a l’assumpte “Visita Portes obertes”. Al cos del missatge cal que hi indiqueu el nom i cognoms de l’infant, número de telèfon i nombre de persones assistents.

⚠️ NOU. Durant tot el procés de preinscriprició i matrícula tindreu un document de preguntes i respostes més freqüents (FAQS), aquest document s’anirà actualitzant. Podreu entrar a les FAQS, clicant aquí (última actualització 04/03/24)

*Pàgina informativa sobre el període de preinscripció i matrícula

Trobareu els criteris de puntuació en aquest enllaç: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/infantil-3-6/informat/criteris-assignacio/

Les dates de preinscripció són del 6 al 20 de març i les dates de matrícula són del 18 al 26 de juny.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *