Vine a celebrar el 25è aniversari!

Benvolgudes famílies,

Aquest curs celebrem el 25è aniversari de la nostra escola 🎉🎉

Hem fet diferents activitats fins ara i encara ens en queden per fer! La setmana del 8 d’abril farem la setmana temàtica de la celebració i el dissabte 13 d’abril la FESTA GROSSA. Una trobada per tota la comunitat educativa on podrem veure exposicions dels aprenentatges, fotografies i vídeos, activitats fetes pels infants, propostes lúdiques i a més a més… un bon dinar!

☝️ No deixeu de seguir-nos a la nostra pàgina web i al nostre perfil d’Instagram per tenir tota la informació! Visca la nostra escola, visca l’Escola Teresa Claramunt!

Us hi esperem!

Cartell 25è aniversari de l'escola Teresa Claramunt

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *