Dia de la pau

Benvolgudes famílies,

Com és tradicional, la nostra escola ha celebrat el dia de la pau i la no violència. Durant aquesta festivitat, els/les alumnes de sisè planten un arbre al pati de l’escola per a què els alumnes de P3 puguin tenir-ne cura. Avui, l’han regat per primera vegada. D’aquesta manera, els nois i noies que marxen de l’escola deixen la seva petjada per sempre. Enguany, l’arbre plantat ha estat un Liquidàmbar.

A la vegada, els nois i noies de cinquè ens han llegit el poema que hem treballat prèviament a les aules: “Podries” de la Joana Raspall. Els infants d’educació infantil ens han cantat la cançó “Un arbre amic”. Com a cloenda, hem escoltat tots i totes “El cant dels ocells” d’en Pau Casals.

Us deixem un recull de les fotos d’aquesta festa (clicant la imatge):